Het waren bijna 8 geweldige jaren met Martin Visser!
Het waren bijna 8 geweldige jaren met Martin Visser! 🎉
Martin is een man die je voor allerlei klussen enthousiast maken kan! Deze week zwaaiden we hem uit bij Axxent omdat hij nu definitief aan de slag gaat bij Gemeente Ermelo.
Het is voor ons als uitzender mooi als je ziet dat een werknemer een fijne werkplek heeft en met plezier naar werk gaat. Missie voltooid! 💛
We wensen deze Happy Worker daarom heel veel blijvend werkgeluk in deze nieuwe fase 👋

Lees ook
Bij Axxent zeggen we het niet voor niets regelmatig tegen elkaar: Good Work, Good Life. Een goede balans tussen werk en privé zorgt voor meer energie en geluk, voor iedereen. Waar de één moeiteloos veertig uur per week werkt zonder erbij stil te staan, kiezen steeds meer mensen bewust voor minder uren. Die trend zien we niet alleen in kantoorbanen, maar juist ook bij de praktische beroepen waar wij als uitzendbureau dagelijks mee werken.
De Axxent Groep is een goede verzuimcoach rijker. Henk Drost is geslaagd! Een studie volgen in coronatijd en daarna slagen is écht een compliment waard. We vertellen er graag meer over in deze blog.
Good Work, Good Life daar hoort dan ook een vast contract bij! Leszek Kopec kreeg zo’n contract in april bij Axxent.