Het waren bijna 8 geweldige jaren met Martin Visser! 🎉

Martin is een man die je voor allerlei klussen enthousiast maken kan! Deze week zwaaiden we hem uit bij Axxent omdat hij nu definitief aan de slag gaat bij Gemeente Ermelo.

Het is voor ons als uitzender mooi als je ziet dat een werknemer een fijne werkplek heeft en met plezier naar werk gaat. Missie voltooid! 💛 

We wensen deze Happy Worker daarom heel veel blijvend werkgeluk in deze nieuwe fase 👋

Lees ook

Blijven proberen en zoeken tot je écht werkgeluk vindt
Blijven proberen en zoeken tot je écht werkgeluk vindt

Blij zijn op en met je werk is niet altijd vanzelfsprekend. In dit interview vertelt Axxent uitzendkracht Menno Kuiper over zijn zoektocht naar werkgeluk. Om je te inspireren dat het wél kan en met 3 handige tips uit ervaring.

Arbeidscontract getekend door David Bleijenberg.
Arbeidscontract getekend door David Bleijenberg.

Na een mooie stage in 20/21 zien we David vanaf half augustus terug bij Axxent in de rol van Junior Accountmanager.

Een jaar na de oproep zoveel mogelijk thuis te werken
Een jaar na de oproep zoveel mogelijk thuis te werken

Vandaag - 12 maart 2021 - is het precies een jaar geleden dat in ons land werd opgeroepen om zoveel mogelijk thuis te werken vanwege corona. We vertellen je graag op wie en waarom wij zo trots zijn!