In deze referentievideo zie je hoe bij DutchDays hashtagDataAnalyse bijdraagt aan groeiende bedrijfsprestaties!

Hoe data analyse bijdraagt aan betere matches

Met het doel om goed werk en een goed leven hashtagGoodWorkGoodLife te faciliteren heeft Dutch Days Yellow Arrow gevraagd om inzichtelijk te maken wanneer, waarom en onder welke omstandigheden hashtaguitzendkrachten bij Dutch Days vertrekken of voornemens zijn te vertrekken. Informatie dat op verschillende plaatsen al wel is vastgelegd maar waar nog nooit de samenhang van onderzocht is.

yellow arrow heeft Dutch Days geholpen om de informatie (data) uit verschillende systemen samen te brengen, verbanden in data gelegd en inzichten (dashboards) gegenereerd die exact laten zien wat de samenhang is en waar het verloop zit.Zo kunnen ze nu uitstroom van uitzendkrachten voorkomen aan de hand van data inzichten!

Lees ook

Nieuw - Premium vacaturepagina voor werkgevers
Nieuw - Premium vacaturepagina voor werkgevers

Axxent biedt vanaf nu bedrijven de mogelijkheid om meer van zichzelf te laten zien aan wie op zoek is naar een nieuwe baan. Wanneer de werkzoekende twijfelt tussen meerdere werkgevers kan zo'n werken-bij pagina net het verschil maken.

Dit is waarom je kiest voor een uitzendbureau met een SNA-keurmerk
Dit is waarom je kiest voor een uitzendbureau met een SNA-keurmerk

Vanwege de inleners- en keten aansprakelijkheid is het voor bedrijven verstandig te kiezen voor een uitzendbureau dat gecertificeerd is volgens de nationale NEN 4400 norm.

Goed nieuws: DutchDays heeft deze norm opnieuw behaald door een positieve toetsing van Stichting Normering Arbeid

Hoe gaat Axxent Groep om met het Coronavirus?
Hoe gaat Axxent Groep om met het Coronavirus?

De piek van het coronavirus ligt gelukkig al weer achter ons. Ook Axxent Groep en onze medewerkers hebben hier mee te maken gehad. Hoe gaan wij op dit moment om met de huidige omstandigheden?