In deze referentievideo zie je hoe bij DutchDays hashtagDataAnalyse bijdraagt aan groeiende bedrijfsprestaties!

Hoe data analyse bijdraagt aan betere matches

Met het doel om goed werk en een goed leven hashtagGoodWorkGoodLife te faciliteren heeft Dutch Days Yellow Arrow gevraagd om inzichtelijk te maken wanneer, waarom en onder welke omstandigheden hashtaguitzendkrachten bij Dutch Days vertrekken of voornemens zijn te vertrekken. Informatie dat op verschillende plaatsen al wel is vastgelegd maar waar nog nooit de samenhang van onderzocht is.

yellow arrow heeft Dutch Days geholpen om de informatie (data) uit verschillende systemen samen te brengen, verbanden in data gelegd en inzichten (dashboards) gegenereerd die exact laten zien wat de samenhang is en waar het verloop zit.Zo kunnen ze nu uitstroom van uitzendkrachten voorkomen aan de hand van data inzichten!

Lees ook

Onze Stagiair is geslaagd!
Onze Stagiair is geslaagd!

Op 4 februari 2019 is onze (oud) stagiair Floris Toorenburg begonnen bij Dutch Days, nu 5 maanden later heeft hij zijn diploma behaald! Lees het verhaal hier.

Het verhaal van… Nikki Beeftink
Het verhaal van… Nikki Beeftink

In de serie ‘het verhaal van…’ delen we het verhaal van een Happy Worker uit de Axxent Groep. Het zijn de verhalen van een uitzendkracht die ons inspireren om iedere dag weer de juiste match te vinden tussen persoon en werk.

Welkom Martijn Iesberts
Welkom Martijn Iesberts

Begin juni is Martijn Iesberts gestart bij de Axxent Groep. Martijn gaat aan de slag als accountmanager voor de vestiging Bunschoten-Spakenburg.

Direct vanaf de eerste werkdag proberen wij er alles aan te doen om Martijn zo snel en goed mogelijk thuis te laten raken in de het bedrijf, de werkzaamheden en de branche. We vroegen Martijn naar zijn ervaring over de eerste twee weken na zijn start.